[INDOLOGY] yāvantaḥ kiyantaḥ

Davidson, Ronald M. RDavidson at fairfield.edu
Thu Dec 14 18:25:09 UTC 2023

Dear Herman,

Taittirīyabrāhmaṇa 2-7-5-1 (without the tone markers)
yo vai somena sūyate |  sa devasavaḥ |
ya paśunā sūyate |  sa devasavaḥ |
ya iṣṭyā sūyate | sa manuṣyasavaḥ |
etaṃ vai pṛthaye devāḥ prāyaccan |
tato vai so ‘py āraṇyānāṃ paśūnām asūyata |
yāvatīḥ kiyatīś ca prajā vācaṃ vadanti |
tāsāṃ sarvāsāṃ sūyate ||
Best wishes,
Ron
Ronald M. Davidson, Ph.D.
Professor of Religious Studies
345 Donnarumma Hall
Fairfield University, 1073 North Benson Road
Fairfield CT 06824-5195, U.S.A.
203-254-4000 x 2489