[INDOLOGY] A distraction from the Coronavirus

Walter Slaje walter.slaje at gmail.com
Sat Mar 28 15:50:34 UTC 2020

> Rasikasaamaajikas will welcome your poems

Prospective Sanskrit poets should never lose sight of the warning words of
a true Mahākavi:

kuryus tv anukṣaṇam aśikṣitalakṣaṇā ye

kāpeyam āḥ kavipadādhigamaspṛhāyāḥ |

te ’nudgatacchadapuṭā iva pakṣiśāvā
vyagrā haṭhoḍḍayanabhūmny asakṛt patanti ||

yātās te rasasārasaṃgrahavidhiṃ niṣpīḍya niṣpīḍya ye

vāktattvekṣulatāṃ purā katipaye tattvaspṛśaś cakrire |

jāyante ’dya yathāyathaṃ tu kavayas te tatra saṃtanvate
ye ’nuprāsakaṭhoracitrayamakaśleṣādiśalkoccayam ||

paraślokān stokān pratidivasam abhyasya nanu ye

catuṣpādīṃ kuryur bahava iha te santi kavayaḥ |

avicchinnodgacchajjaladhilaharīrītisuhṛdaḥ

suhṛdyā vaiśadyaṃ dadhati kila keṣāṃcana giraḥ ||